Om je account of gegevens te verwijderen, volg je de stappen in dit artikel.
Wanneer je je account verwijdert, worden alle bijbehorende gegevens verwijderd (zoals je bestelgeschiedenis en je opgeslagen adressen). Dit kan niet worden teruggedraaid.
Het account dat je gebruikt om in te loggen is hetzelfde voor al onze merken, zoals Zwolle-Eet, Doetinchem-Eet en Nederland-Eet.
Hoe verwijder ik mijn account?
Om je account te verwijderen, stuur je een e-mail naar info@homie.nl waarin je de volgende gegevens moet vermelden:
- Het e-mailadres van het account dat je wil verwijderen
- Je volledige naam
- Het ordernummer en bestelbedrag van een recente bestelling (dit hebben we nodig om te verifiëren dat het account van jou is)
Wij laten je vervolgens weten zodra we jouw account en gegevens hebben verwijderd uit onze databases.
Hoe verwijder ik mijn gegevens?
Om een verzoek in te dienen om je gegevens te verwijderen, stuur je een e-mail naar info@homie.nl waarin je vermeldt welke gegevens je wilt verwijderen. Daarnaast vermeldt je het e-mailadres van het account en je volledige naam.