Bij het plaatsen van een bestelling versturen wij altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze e-mail niet hebben ontvangen, controleer dan even de map voor ongewenste mails (spam).


Ik heb een bevestigingsmail ontvangen.

Fantastisch! Je hebt je bestelling met succes geplaatst en deze is doorgestuurd naar het restaurant. Je kunt de bezorgstatus controleren door in de bevestigingsmail op ‘volg je bestelling' te klikken.


Gebruik je de app? Je kunt de status van je bestelling volgen via ‘mijn profiel’, klik dan op ‘mijn bestellingen’. 


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Het restaurant heeft je bestelling mogelijk niet ontvangen vanwege een betalingsprobleem of een typefout in je e-mailadres. Als je je e-mailadres correct hebt ingevoerd, controleer dan je inbox (inclusief spam) voor de bevestigingsmail.


Heb je een account bij ons? Log dan in en controleer ‘mijn bestellingen’ om te zien of er een actieve bestelling is.


Er is geen bericht over mijn bestelling.

Als je op de site geen vermelding van je bestelling ziet en geen bevestigingsmail hebt ontvangen, hebben we je bestelling waarschijnlijk niet ontvangen. Neem contact met ons op via info@homie.nl. Wij zullen binnen 1 werkdag reageren.