Status bestelling

Ik wil de status van mijn bestelling weten

Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt de status van je bestelling zien middels de food tracker in de app of op het internet scherm nadat je de bestelling hebt geplaatst. Na het plaatsen ...
Do, 6 Feb, 2025 om 1:48 PM
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Bij het plaatsen van een bestelling versturen wij altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze e-mail niet hebben ontvangen, controleer dan even de map voor o...
Do, 6 Feb, 2025 om 2:29 PM
Waarom kan ik het restaurant niet bereiken?
Het restaurant is waarschijnlijk druk met het bereiden van alle bestellingen! Geen zorgen, probeer het over 5 minuten nog een keer!
Vr, 4 Mrt, 2022 om 4:31 PM
Ik ben iets vergeten bij de bestelling te plaatsen.
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze rechtstreeks naar het restaurant gestuurd. Je kunt geen wijzigingen doen, zoals toevoegen of verwijderen...
Do, 6 Feb, 2025 om 1:52 PM
Ik wil mijn bestelling graag annuleren!
Wil je je bestelling annuleren? Neem zo snel mogelijk contact op met het restaurant om dit door te geven. Kun je het restaurant niet bereiken? Neem dan cont...
Do, 6 Feb, 2025 om 2:16 PM
Ik heb een klacht!
Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Je kunt bij ons een beoordeling achterlaten over het restaurant. Op deze manier lezen andere...
Do, 6 Feb, 2025 om 1:54 PM